donderdag 27 augustus 2015

Rituals Chakra Water Indian Rose & Himalaya Honey Bed&Body mist


Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie! Deze keer is het geur en volgens mij heb ik nog nooit zoiets gereviewd en daarom ben ik ook benieuwd of ik het goed doe. Als je het artikel hebt gelezen, zet dan ook graag je tips en tops in de reacties, dan kan ik die mooi nalezen en er zo nodig van leren.
Nou genoeg van de intro, laten we beginnen met de review. ;P

(Ik heb deze bed & body mist gekocht op vakantie, in de stad Bilbao in Spanje)


Het eerste wat me aansprak in de winkel, was natuurlijk de verpakking. (Duhh, dat is het eerste wat je ziet) De mooie roze-rodige kleur vond ik erg mooi en het patroontje(waarvan ik geen idee heb hoe het heet) past er goed bij.

De geur kan je beschrijven als een wat zwaardere, maar toch zomerse, bloemengeur, die licht gekruid is. Ik vind hem persoonlijk super lekker ruiken en heel geschikt voor vooral de zomer, maar toch ook wel de winter. Het is een geur die heel goed bij mij past.

De mist irriteert niet op de huid en heeft niet zo'n echte parfumwalm als je hem op hebt. De geur is niet supersterk, maar je ruikt hem wel, waardoor hij perfect is voor allerdaags gebruik(dus ook voor school :D)

Rituals Bed&Body Mist Chakra Water with Indian Rose & Himalaya Honey
In Nederland €16,50, ook online te koop

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.♥

Likes

Isa

Hoe vonden jullie deze review?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten