maandag 10 augustus 2015

How I style my denim dress

Laatst liep ik met Julia(wie ook de foto's heeft gemaakt voor dit artikel) door Amsterdam, richting de Kalverstraat. Ons doel was om natuurlijk alle bekende /populaire winkels langs te gaan, dan hadden we dat ook weer gehad.

We begonnen bij Forever21, waar ik meteen al 1 van mijn favoriete zomeritems van dit jaar had gekocht. Een super leuk spijkerjurkje die ik ook nog niet zoveel zie in mijn directe omgeving. Ik paste hem in de winkel en vond hem gelijk leuk staan. Het enige waar ik nog niet precies over uit was, was hoe ik hem zou dragen/combineren. Toch kocht ik hem, in de hoop dat het me lukte.


En het is me gelukt!
In dit artikel laat ik jullie zien hoe ik een spijkerjurkje zou combineren, die van zichzelf al vrij vormloos is en een fel blauwe jeans-kleur heeft.




Zoals ik dus al zei, heb ik dit jurkje gekocht bij Forever21. Voor €22,- kon ik hem meenemen en in de kast hangen. Omdat de denim dress van zichzelf vrij vormloos is, heb ik het gecombineerd met deze vintage, bruine riem.
De riem is breed en erg lang. Ik haalde het goed aan, zodat mijn taille goed uitkwam met de vormloze jurk. Hierdoor hield ik wel een lang stuk van de riem over, die ik uiteindelijk nog achterlangs heb gehaald.



Om de look af te maken zette ik m'n haar vast met een klip en deed ik een heel leuke(maar ook grote) zonnebril op van Flying Tiger. Hij heeft een bruin panterprintje(of hoe je dat ook noemt) en is niet te rond en niet te puntig. Dit soort brillen vind ik mij persoonlijk het best staan.

Ook deed ik mijn Converse All Stars aan. Deze zijn laag en wit. Witte schoenen vind ik een look altijd net een wat meer zomerse touch geven.

Likes

Isa


Hoe zouden jullie een denim dress combineren en dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten