maandag 18 mei 2015

Me, my life and I #4

Throwback♥ Toen ik 2 jaar was

Het is lang geleden dat ik even een personal update deed, maar ik vond dat het nu wel mooi de tijd was voor een nieuwe. So let's get started!

De afgelopen tijd heb ik het vooral druk gehad met school. Toetsen, werkstukken, mondelingen, huiswerk, je kan alles opnoemen wat je kan bedenken als opdracht en ik moest het doen voor school. Het derde jaar is een nogal druk jaar, ik heb op dit moment alle vakken die je maar kunt hebben (vanwege de vakkenpakketkeuze voor de vierde klas). Gelukkig heb ik het tot nu toe redelijk goed gedaan. Ik sta op dit moment op overgaan in ieder geval.

Verder zijn er ook nog leuke dingen hoor! Ik voel me op de laatste tijd super vrolijk. Dit heb ik altijd in de lente/zomer en rond de feestdagen in de winter. Het gevoel dat (bijna) alles goed gaat en je (bijna) geen zorgen hebt is heerlijk.

Afgelopen zondag was het moederdag, wat een super leuke dag was. De familie kwam langs, ook omdat mijn moeder de dag daarvoor jarig was. De vrijdag voor moederdag had ik een leuke DIY online gezet. Klik hier om hem te lezen. Het is ook een leuke inspiratie voor verjaardagen.

Terwijl ik dit schrijf, heb ik heerlijk tapas gegeten als avondeten (mjummie♥), maar als je dit leest ben ik waarschijnlijk onderweg naar Berlijn met school. Daar hebben we een werkweek, waar we moeten werken aan ons miniprofielwerkstuk voor dit jaar. Ik doe het samen met Julia en ons onderwerp is toerisme voor jong volwasse toeristen in Berlijn. Een super leuk onderwerp, waarbij we zoveel mogelijk toeristische trekpleisters bezoeken (we gaan shoppen, want ja, dat doen toeristen ook natuurlijk).
Één nadeel: we moeten om kwart voor 7 al op school zijn en dan gaan we om 7 uur weg. Dat is super vroeg, maar we komen waarschijnlijk pas om 4 uur 's middags aan in Berlijn (zucht). Even rekenen... dat is dus een busreis van 9 uur!
Verder heb ik er wel heel zin in! Ik ben nog nooit eerder in Berlijn geweest, maar het lijkt me een mooie stad.

Ik hoop dat jullie dit een leuke update vonden! Als jullie dit vaker willen, zet dat dan even in de reacties, dan zal ik m'n best doen het wat vaker te doen.

Likes

Isa

Wat zijn jullie ervaringen met Berlijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten