maandag 16 juni 2014

Nivea Sun Protect & Refresh



Ik ben de laatste tijd helemaal into de reviews. Alles qua beautyproducten vind ik leuk om te reviewen, maar ik zet niet alles op mijn site, dat hoeft voor mij ook niet perse.

Voor vandaag review ik 'Nivea Sun Protect & Refresh', een zonnebrand dat lekker verkoelend en niet plakkerig aanvoelt op de huid. Die laatste twee dingen, zijn toch wel de dingen die iedereen fijn vind, maar dat niet vaak voorkomt.

Vanwege al deze kleine zonnebrand 'probleempjes', heeft Nivea dit product in hun Nivea Sun-lijn. Met factor 30 heeft hij een gemiddeld bescherming, wat betekent dat iedereen hem kan gebruiken.


Ingrediënten:
Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, C12-15 Alkyl Benzoate, Homosalate, Octocrylene, Cyclomethicone, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Menthol, Acrylates / Octylacrylamide Copolymer, Aqua, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alphalsomethyl lonone, Eugenol, Citronellol, Coumarin, Parfum.


De geur is heerlijk! Zo'n echte zonnebrandgeur heeft hij. Hij spuit als een soort deodorant-spuitbus, waardoor het makkelijker te verdelen is.
Toen ik hem voor het eerst opspoot, kreeg ik rillingen over m'n rug, wat is dat spul koud! Geweldig op een super warme dag, maar iets te koud om een middelmatige zomerdag. Gelukkig trekt de kou snel weg en voelt hij normaal aan. Dat 'niet plakkerig' gedeelte valt me wel mee, helemaal niet plakken doet hij niet, maar snel intrekken ongeveer.
Ik heb de hele dag geen last gehad van een verbrandde huid en de volgende ochtend was het ook niet verbrand. Zeker een aanrader, ook omdat hij waterproof is en dus een zwembadduik ongeveer overleefd.

Nivea Sun Protect & Refresh €17,95
Onder andere verkrijgbaar bij Etos, Kruidvat en Big Bazar (Big Bazar is niet zeker, soms zitten sommige soorten producten niet in hun assortiment).

Likes

Isa

Wat is jullie favoriete Nivea Sun product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten