vrijdag 20 juni 2014

Me, my life and I #1

Druk! Dat is het eerste dat in me opkomt als ik deze personal update schrijf. Leraren hebben nog cijfers nodig, dus hebben ze maar bedacht om de laatste paar weken lekker veel proefwerken en SO's op te geven, zodat het rapport genoeg cijfers heeft. Ik vind het maar stom, zoveel werk heb ik nu te doen!

Gelukkig zijn er ook nog leuke dingen in het leven, bijvoorbeeld.... Ik ben jarig geweest :) !! Het was echt een super leuke verjaardag! Zondag had een vriendin mij beloofd om samen uit eten te gaan, dus die avond, bij mij thuis, deed ik nog even wat extra make-up op en pakte ik mijn tas. Opeens riep mijn vriendin van beneden: ''Kom je naar de achtertuin, daar ben ik!''. Wat ze in de achtertuin deed snapte ik eerst niet, maar ik liep naar beneden richting de achtertuin.


En ja hoor, toen ik de achtertuin in liep kwam iedereen ineens achter de bosjes vandaan, SURPRISE!! Ik schrok me kapot! Wat leuk dat ze dit voor me georganiseerd hadden! Ze hadden het hier al ongeveer 3 weken over en er was zelfs een speciale whatsappgroep voor aangemaakt. Hoe kon ik niets doorhebben? Ze zijn allemaal super lief voor mij geweest en ik heb hele leuke cadeautjes gekregen:
- Hitkrant, nummer 24 2014
- 3 verjaardagskaarten met geld
- Akileïne voetenbalsem, hydra-beschermt, tester
- Philip Martin's Body Shower Juice, tester
- Een barbiebad met:
   - Pedibaehr Karitecreme forte, mit panthenol, tester
   - Bath & Shower Badschuim
   - Body Lotion
   - Badspons
   - Een wit zeepje in de vorm van een hartje
   - Geurende roosjes
- Een zelfgebakken taart
Het was een geweldige surpriseparty, ik had het totaal niet zien aankomen en ik vind het super lief dat ze zoveel moeite hebben gedaan voor mij.


Diezelfde zondag was ik ook ronde miss bij de ronde van Elden. Een korte uitleg: een ronde miss is iemand die bij bijvoorbeeld wielrenwedstrijden de winnaars bloemen, zoenen en felicitaties geeft terwijl ze ervoor moet zorgen  dat ze goed op de foto staat. De ronde van Elden is een wielrenwedstrijd + skeelerwedstrijd in Elden. Het is een jaarlijks evenement dat altijd super geslaagd is. Normaal kwam ik er als gast, maar nu hoorde ik bij de crew. Haha!


Ik kreeg het koud en m'n moeder had m'n vest meegenomen. Gelukkig lag er ergens een wielrennersjasje die ik even aankon. (Hij stonk wel een beetje, maar alles beter dan kou vatten). Ik voelde me op dat moment even een wielrenner en dat vond ik een selfie voor op instagram waard.
Toen het afgelopen was kwamen mijn vriendin en mijn moeder mij ophalen, voor iets dat ik nog niet wist. ;)


Op de dag van mijn echte verjaardag, 19 juni, had ik ook nog wat cadeautjes gekregen.
- Een ingelijste kopie van mijn kaartje voor het One Direction concert
- 4 boeken van John Green
- 2 verjaardagskaarten met geld
Ik heb een geweldige verjaardag gehad!

Bij deze serie zal ik ook steeds eindigen met mijn favoriete quote van het moment. Dit keer is het een erg grappige:


Om deze moet ik elke keer weer lachen. Geen idee waarom, want eigenlijk is het na een tijdje een best flauwe grap.

Likes

Isa

Het is het met jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten