zaterdag 8 maart 2014

Vogue review

Hai,

Zoals jullie misschien al op mijn instagramaccount hebben gezien, heb ik laatst de nieuwe Vogue gekocht. Dit nummer staat helemaal in het teken van fashion en wat kunst daarmee te maken heeft. Ik vind dit nummer heel inspirerend en ik wilde dit graag met jullie delen.

Vogue

'Fashion loves art', dat is het thema van deze Vogue. Ik heb hem helemaal doorgelezen en ik zal zeggen dat ik het een variatie van stijlen vind. Je komt de meeste gekke kledingstukken tegen, maar er staan ook best draagbare dingen in. Er staan 26 trends in, elk is compleet anders! Trends die mij erg aanspreken zijn 1 en 4. Trend 1 heet 'Soft focus' en richt zich op pastelkleuren in kleding. Vooral in de zomer vind ik dit erg mooi. Pastelblauw en pastelroze zijn mijn lievelingspastelkleuren. Trend 4 heet 'Aan de hand tas' en richt zich op tasjes die je alleen in je hand kan laten bungelen. Ik vind dit er super leuk uitzien, maar het lijkt me ook wel weer onhandig. Een trend die mij helemaal niet aanspreekt is trend 3, die heet 'Fringe festival'. Ten eerste houd ik sowieso niet van fransjes en ten tweede vind ik de voorbeelden gewoon niet mooi.

Ik vind Vogue een super leuk en inspirerend magazine, maar toch heb ik 1 tip: Laat wat vaker betaalbare dingen zien voor mensen die al die dure spullen niet kunnnen betalen. Soms zie ik zelfs kledingstukken die meer dan €7000,- kosten! Ik zie 1 keer iets van H&M voorbijkomen, maar dat was het dan ook qua betaalbare spullen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.

Likes

Isa

Wat vinden jullie zelf van Vogue? Kunnen er wat dingen verbeterd worden of vinden jullie hem prima zo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten