woensdag 20 augustus 2014

Yves Rocher Bad Parels Framboos

Het is denk ik het leukste om te doen, reviews schrijven. En de ene keer vind ik het product geweldig en de andere keer niet. Deze keer review ik de bad parels van Yves Rocher, een merk waar ik nog niet zo heel veel van heb, maar wat ik wel super fijn vind.


Ik ben gegaan voor framboos, daardoor heeft hij een knallende roze kleur en een lichte framboos geur. Als je ze in de hand hebt, voelen ze net aan als plastic balletjes, maar Yves Rocher belooft dat ze helemaal verdwijnen als je ze in bad gooit. Ik was benieuwd.


Hier laat ik het bad vollopen, op 38 graden, anders verdwijnen ze niet. Het bad moet goed warm zijn.


Hoppa! De balletjes zijn in het water gegooid. Steeds na een tijdje voel ik hoe ze aanvoelen en steeds weer worden ze steeds zachter en lijkt het net alsof ze uit elkaar vallen. Heel grappig.


Op deze foto zijn de balletjes verdwenen en is het water helemaal troebel. Toen ik erin stapte voelde ik al gelijk de olie in m'n huid trekken, zo fijn! Ik heb ongeveer 20 minuutjes liggen baden en toen ik eruit stapte, was mijn huid echt super zacht! Ik hoefde me daarna niet eens in te smeren, zo zacht was mijn huid. Dit product is echt een aanrader voor als je geen zin hebt om je na afloop in te smeren, of lekker in een bad wil liggen dat naar framboos ruikt en net iets meer verzorging geeft. Ik vind het een topproduct en het krijgt van mijn een dikke 10!

Yves Rocher Bad Parels Framboos €0,50 per parel (Yves Rocher raad per bad 2 parels aan, ikzelf vind dat ook erg fijn)

Likes

Isa

Wat vinden jullie van de bad parels van Yves Rocher?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten