woensdag 5 februari 2014

Little shoplog - Etos, Hema

Hey,

Vandaag heb ik een kleine shoplog voor jullie, zoals je al kunt zien aan de titel. Hij is klein, want ik heb maar 3 dingen gekocht. Ondanks dat wou ik jullie toch nog de spullen laten zien.



Dit is het eerste ding, een notitieboek. Hij behoort niet echt tot de categorie beauty, fashion en/of lifestyle, maar hij is een beetje random. Hij is gelinieerd en heeft 100 blaadjes in zich. De blaadjes zijn uitscheurbaar met zo'n special randje. Hij kost €1,- en hij is van Hema eigenmerk. Hij is 21 cm lang. Niet zo'n heel groot notitieboek dus. (Handig!)



Ten tweede laat ik jullie dit zien, een handzeep. Volgens de verpakking ruikt hij naar Lavendel en reinigt hij op een milde wijze je handen. Ook zou hij moeten helpen tegen uitdrogen (Wat bij mij erg handig is, ik heb vaak last van droge handen) en is hij geschikt voor elk huidtype. Ik weet niet of dit allemaal klopt, want ik heb hem nog nooit eerder uitgeprobeerd. Hij kost €1,- en hij is van Hema eigenmerk. Hij heeft een inhoud van 500 ml (Een halve liter!!)


Als laatste deze oogmake-up reiniger-pads. Op de verpakking staat dat ze ultrazacht zijn en ze hebben gelijk. Ik heb deze nu al een paar keer eerder gekocht en ik ben erg blij met het resultaat. Het zijn kant-en-klare pads en klein van formaat. Ze maken erg goed schoon en bij mij irriteren ze niet. Ik heb snel last van geïrriteerde ogen, dus ik kan niet alle oogmake-up removers gebruiken. De prijs is €3,96 en hij is onder andere verkrijgbaar bij Etos en Albert Heijn. Met een inhoud van 30 pads is hij wel vrij snel op, uiteindelijk best prijzig dus met zo'n kleine inhoud. Ik heb het er voor over.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Likes

Isa

Wat is jou favoriete beautyproduct?

EDIT: Ik heb de handzeep uitgeprobeerd en... hij is geweldig! Pluspunten: Hij ruikt heerlijk naar lavendel en mijn handen voelen zijdezacht en super schoon aan. Minpunten: Bij het insmeren voordat je het water aanraakt, wrijft hij vrij ruw over je handen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten